Tagit in hästarna

Hej! Jag sover hos min moster inatt så jag har precis tagit in hästarna. Rambo var inte så sugen på att gosa direkt men han var iallafall super söt med all ny vinterpäls han samlat igen. :)
Innan jag åkte till moster så var jag med kompisar och vi tittade på någon skräck film!
Ska nu sätta mig och titta på någon film, Never say Never tror jag. <3Men jag bloggar kanske senare, är typ as taggad på att blogga.
Några charmiga bilder, bjuder på mitt as vackra utseende eftersom det är -20 grader...
kram / emelie


Kommentarer
Postat av: Viilma

Fyyh, vad söt häst! Fluffig päls oxå :'3

SV: Sune i Grekland x)

2013-01-19 @ 20:45:36
URL: http://NeverForgetTheName.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0