Mera på G!

Tjabbalooba, nu e vi på G igen! Taggade än nånsin ska vi skriva, skriva, skriva å fota, fota, fota för ER skull. De e ni som hjälper oss så jag hoppas att ni e redo för mycket härligt bloggande?

Idag har jag gått i skolan som dom flesta, det va en lång dag med "smarrig" lunch...
Jag håller på å fixa lite i mitt rum, typ flyttar lite möbler å grejjar. Bilder kommer! :)
Imorn bär de av till Sigtuna å det blir nog hoppning på schemat <3
Jag vill hoppa min plutt Hoobi! (Hubbe)
Förra gången följde en kompis till oss med och försökte att ta lite bilder men det blev suddigt pga att vi var i ridhuset :(

Hoppas ni har de bra så ses vi på bloggen!
XOXO Vanessa




( stallkatten Tisse <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0