Lördag

Idag har jag vart på bio, en liten ungjävel välte ut mina popcorn >:-/
Mamman såg allt och klämde ur sig: oj, var det dina?
Jag svarade: ehh, ja det var det
Så gick hon vidare till sin plats utan att göra nåt...
Då sa min kompis: ursäkta ni hade ut min kompis popcorn, hon sa hoppsan och sa inget mer...


När filmen var slut väntade vi på dom för att kanske iaf få en ursäkt men nej nej, det fick man inte.

Blir bara så irriterad på vissa människor.. Visst det var bara lite popcorn men beteendet gillade jag inte.. :-/


Imorn blir det skola :( Vi ska spela in filmer i grupper, man ska spela upp en nyhet! Våran grupp ska spela städtanten som kapade tåget ( fast det visade ju dig att det i inte va hon...)
Jag ska va städtant, yeeeeh B-)
Nån som har tips på vad jag ska ha på mig?? //vanessa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0