Hubbe<3

Hoppade Hubbe idag! Jag e inte så nöjd med hur det gick... Han är som hela grönalund ibland! Vinglar å gungar och testar om man kan klara av att "bemästra" honom :-l Men när man klarat det steget är han bäst!!
Själva hoppningen tyckte jag gick bra, Hubbe var inte riktigt på hugget idag och det var i och försig inte jag heller så mkt. Men alla har sina dagar, right? ;)

Jag skulle ha mina nya sporrar idag men det blev lite krångel... Mina skor e för breda å junior sporrarna (15mm) passar inte :(
Isf måste man ha sporrar för seniorer (35mm) och det är nog inte det bästa för nån som inte ridigt med sporrar förut ;)
Nu läser jag en bok, dricker te å äter frukt i mitt mysiga rum! B)


Här är Hubbe och jag idag!
jag önskar att du visste hur mkt du verkligen betyder för mig och att jag står vid din sida i vått å torrt. Även fast vi inte bor nära varandra bor du i mitt hjärta, Hubbe du är mitt allt!
Utan dig skulle jag inte vara där jag ör nu. I love you now and 4-ever <3

Deepshit by Vanessa


Kommentarer
Postat av: IIDZ.horses and photo.♥

så söta!
sv; tack! :'D

2013-01-18 @ 19:35:28
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Det kan tyvärr inte alltid gå bra! Får hoppas att det går bättre nästa gång :D

2013-01-19 @ 13:35:38
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0