Hoppat på Jojo

Hej! Idag har jag varit i skolan som alla andra människor sedan har jag varit med Vanessa innan vi åkte till stallet. Fick med sluta skolan tidigare idag. :) Iallafall tänkte jag blogga om ridpasset.
Vi började med att hoppa några bommar, sedan ett kryss. Vi tog sedan några små olika kombitioner. Jojo var riktigt pigg, det var omöjligt att få henne att vara lugn, hon raceade lite bredvid hubbe och sedan sparkade hon bak ut och drog upp huvudet då & då. Men jag satt kvar, även fast hon får riktigt kort halls när hon är på hugget och springer upp med huvudet. Synd att ingen kunnat filma idag. Är riktigt nöjd! <3
Älskar dig!!
Har med grejat med en ny design och sådant, tryck på F5 om ni inte ser den. Ska nu träna och sedan duscha. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0